Made By RiJo

Hantverk made by RiJo. Pärlor. Canvastavlor. Betongalster. You name it =)

#julklappar

Publicerad 2016-11-28 11:14:00 i Smycken,

 
 
Än finns det julklappar att beställa här hos mig. Beställ i ditt färgval, antal varv, om du vill ha ord eller ej. Bara hojta till. Hämtas hemma hos mig eller så skickar jag mot postens porto.
 
Det finns även armband som min dotter gör, med härliga ord såsom #pokemon, #musicaly #happy, friend osv. Beställ gärna av henne med. Hon har även loombandarmband.
 
Trevlig dag till dig!

Kommentarer



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Rijo

Du kan alltid beställa din egen text på tavlor och dina egna önskeord på smycken

      Följ mig gärna på Instagram https://www.instagram.com/madebyrijo/



Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela